Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-17T14:04:19+01:00
Cud w kanie galilejskiej - to dzieło chrystusa
cud nad wisłą - wygranie wojny
ósmy cud świata - budowla zaliczona do grona cudów świata
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T14:07:58+01:00
Cud w Kanie galilejskiej jako objawienie chwały Jezusa
Cud nad Wisłą- Zwana jest tak, ponieważ w momencie, gdy wojska polskie ponosiły klęskę, Józef Piłsudzki przeprowadził manewr odskrzydlający Armię Czerwoną.
Ósmy cud świata-coś nadzwyczajnego,Pieknego budzącego podziw
10 4 10