Odpowiedzi

2010-01-17T14:13:35+01:00
Chcesz, by twoje włosy były lśniące, gęste i długie??
Kup koniecznie pastylki,, Abab,, na porost włosów, a twoje włosy będą jak dawniej. Te nadzwyczajne pastylki wykonane z małych roślinek o nazwie Abab, zawierające swoje lecznice właściwości odbudują twoje włosy.
Nie pożałujesz, kup koniecznie.



Mam nadzieje że sie przyda:)
Ta roślinka jest wymyślona, możesz wymyśleć inną:)
58 4 58
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T14:13:48+01:00

Siedzisz przed komputerem?
Myślisz że Twoje życie jest zerem?
Wiemy czego Ci brak...
KROPEL WRACAJĄCYCH STRACONY CZAS!
Myślisz "to cudowne... tego nie ma nawet w google!"


Jak to działa?
Prosta sprawa!
Każda nudna, przeszła chwila to zabawa!

Dwie kropelki łykaj wartko,
czas stracony wróci prędko! :)


na poziomie dziecka z podstawówki, ale lepszy rydz niż nic (;
pozdrawiam!
33 4 33