Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T18:25:18+02:00
A) to liczby -12 i 8
b) to liczby -5,5 i 1,5
c) to liczby -115 i 111
d) to liczby -2001 i 1997

każdy podpunkt ma dwa rozwiązania:
1. odejmujesz od -2 podaną odległość
2. dodajesz do -2 podaną odległość
22 4 22
  • Użytkownik Zadane
2009-09-28T19:43:22+02:00
A) -12 i 8
b)-5,5 i 1,5
c)-115 i 111
d) -2001 i 1997
10 4 10
2009-09-28T20:00:42+02:00
Są to liczby kolejno:
a) -12 i 8
b) -5,5 i 1,5
c) -115 i 111
d) -2001 i 1997
7 4 7