Odpowiedzi

2010-01-17T14:14:37+01:00
Królewicz obudzil pocaunkiem Królwnę i ona zaczela strasznie krzyczec. Spytala sie co ona tu robi. Odpowiedzieli jej ze zasneta na 400 lat bo spadla ze schodow. Zapytala sie co ten ksiaze tu robi. Odpowiedzieli jej ze przez pocaunek obudzil ją. Zaczela krzyczeć i chciala wody. Mowila fuuuuj on mnie pocalowal. Szybko wody musze sie umyc. Ksiąze pogniewal sie i odszedl. Drugirgo dnia ksiezniczka spotkala ksiecia. Powiedziala mu ze wszystko przemyslala i chce sie z nim orzenic . Odpowiedziala jej ze znalazl juz sobie inna ksiezniczke i z nią sie chce ozenic. Ksiezniczka zaczela zalowac i do konca zycia zostala starą panną.

Myśle że się przyda.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T14:21:59+01:00
Królewicz obudził pocałunkiem królewnę ale ona ani nie drgneła.Nic zero reakcji.więc szybko zawołał jej ojca Hendryka i lekarza.Lekarz kazał wszystkim wyjść po czym zbadał królewnę.wychodząc oznajmił że wpadła ona w śpiączke.To był poważny cios dla króla i narzeczonego księżniczki Karoliny.Następnego dnia całe ich królestwo było tak sam wtrząśnięte tą wiadomością.Król nie odstempywał łużka swej córki nawet na moment.Czasami tylko zmieniał się z księcię.Ale i tak nic to nie pomogło.Mijały tygodnie miesiące a nawet lata a Karolina nadal była w śpiączce i wyglądało na to że nie ma ona zamiaru się z niech obudzić.Nikt nie mógł jej w żaden sposób pomóc.Król jednak miał dosyc tego bezczynnego czekania i patrzenia jak jego jedyn acórka umiera.Postanowił zwołac do swego królestwa najlepszych lekarzy z całego świata.Przychodzili oni dziesiatkami ale nikt nie był w stanie jej pomóc wszyscy byli jednego znania"że sama musi walczyć o swoje życie".Król się starzał co raz bardziej, coraz bardziej męczyły go różne choroby.Aż pewnego dnia gdy razem z ksieciem siedzieli obok lóżka Karoliny nagle jej ręka lekko drgneła.To był znak.Wspaniały znak.Następnego dna takie znaki były co raz bardziej widocznie.Nawet otwierała oczy.Po miesiącu obudziła się a radość w całym królestwie nie miała końca.Potem Karolina i książe wzieli ślub i żyli długo i szczęśliwie
1 5 1