Odpowiedzi

  • totz
  • Początkujący
2010-01-17T14:15:57+01:00
Podjazdy dla osob na wozkach (badz windy)

aygnalizacja uliczna np. glos mowi swiatlo czerwone (dla niewidomych)

na kraweznikach specjalne plytki z wypuklosciami (dla niewidomych daje http://digart.img.digart.pl/data/img/vol4/71/20/download/1810433.jpg link)
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • ssog
  • Początkujący
2010-01-17T14:17:19+01:00
Wszelkiego rodzaju poręcze, podjazdy. Dla osób niewidomych zaleca się specjalnie szkolone psy. Brakuje dowozu takich osób do szkół, pracy brak również prac dla takich osób.
4 2 4
2010-01-17T14:20:03+01:00
1. wuzek inwalicki ułatwia życie
2. windy

W moim otoczeniu brakuje wind dla niepełnosprawnych.
Sądzę, że są potrzebne dla ludzi którzy jeżdżą na wózkach inwalickich.
Bez nich ciężko osobie niepełnosprawnej wejść na góre.


3 3 3