Odpowiedzi

2010-01-17T18:34:16+01:00
2010-01-17T20:06:41+01:00
# doc – rozszerzenie plików programu Microsoft Word
# doc – skrót od słowa document (ang.) – dokument, dokumentalny (np. film)
# Doc – pseudonim Krzysztofa Raczkowskiego
# Doc - serial telewizyjny
# DOC - 2,5-dimetoksy-4-chloroamfetamina - psychodeliczna substancja psychoaktywna
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T22:56:00+01:00
DOC
-Może to być skrót od angielskiego słowa dokument.
-Lub może to rozszerzenie plików programu Microsoft Word, czyli metoda przechowywania plików, zarządzania plikami, informacjami.

Jeśli to ma być wypracowanie to bardzo przepraszam ale nie wiem co można tu więcej na ten temat napisać, przynajmniej w szkole podstawowej.

Pozdrawiam