Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-17T14:23:47+01:00
X+y=17 / *(-3)
2x+3y=42

-3x-3y=- 51
2x+3y=42
__________ (-3y i 3y się zredukuje więc trzeba skreślić)

-x= -9
x=9

x+y=17 /* (-2)
2x+3y=42

-2x-2y=-34
2x+3y=42 (-2x i 2x się zredukuje więc trzeba skreślić)

y=8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T14:25:25+01:00
1y=x+26
3x-2y=3

y-x=26 /×2
3x-2y=3

2y-2x=52
-2y+3x=3

x=55
y-55=26

x=55
y=81



x+y=17/ ×(-2)
2x+3y=42

-2x-2y=-34
2x+3y=42

y=8
x+8=17

y=8
x=9