Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T14:36:13+01:00
Kapusta-zając- lis
zboze- mysz- sowa
liscie ziemniaka - stonka ziemniaczana - kuropatwa - jastrzab
lisc - larwa- mrowka-dzieciol
ziarno- mysz- kuna


chyba dobrze ;)
pozdrawiam
4 3 4
2010-01-17T15:26:18+01:00
Mniszek lekarski -- gąsienica -- bażant -- lis

Sosna -- kornik -- dzięcioł -- kuna leśna

ziemniaki -- mszyce -- biedronka -- pająk

ziemniak -- stonka -- bażant -- lis -- wilk

kapusta -- królik -- myszołów -- pies -- wilk
6 4 6