Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T14:33:47+01:00
Oblicz, ile bedzie kosztowało paliwo na przejazd z domu do stadniny i z powrotem.
6,5 L - 100km
1L - 4,80 zł
mamy obliczyć ile zł za 40km*2=80km
6,5L - 100km
xL - 80 km
x =5,2L

1L - 4,8zł
5,2L - x
x=24,96 zł
1 5 1
2010-01-17T14:49:46+01:00
6,5l-100km
1l- 4,80zł
Droga S=2*40km=80km
80*6,5/100=5,2l
5,2*4,8=24,96zł
Odp: Za przejazd tam i z powrotem trzeba będzie zapłacić 24,96zł.
1 5 1