Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T14:35:18+01:00
Zgadzam sie z tym w pełni gdyż w naszym języku występują wyrazy które brzmią tak samo (homonimy) i np kiedy ich używamy możemy dojść z drugim rozmówcą do nieporozumienia ( zmieni się sens naszej wypowiedzi) jeśli rozmówcy będzie chodziło o inne znaczenie jakiegoś wyrazu np: zamek jako budowla i zamek jako suwak , albo blok jako budynek i blok jako ciasto
10 2 10
2010-01-17T14:38:26+01:00
Zgadzam się ze stwierdzeniem: "mowa jest źródłem nieporozumień", ponieważ wiele sytuacji wynikających z kłótni i innych tego typu nieszczęść są spowodowane głównie mową.Jednym z wielu przykładów, które popiera to stwierdzenie jest budowa wieży Babel.W wyniku poplątania języków ludzie nie mogli dokończyć budowy i wieża runęła w gruzach.
16 4 16