Przyporządkuj główne układy baryczne - niż, wyż - do podanych szerokości geograficznych.

a) szerokości równikowe ..........
b) szerokości zwrotnikowe .........
c) szerokości umiarkowane nad oceanami ........
d) szerokości okołobiegunowe ...........

3

Odpowiedzi

2010-01-17T14:34:45+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T14:39:25+01:00

a) szerokości równikowe - strefa niskiego ciśnienia
b) szerokości zwrotnikowe strefa wysokiego ciśnienia
c) szerokości umiarkowane nad oceanami strefa niskiego ciśnienia
d) szerokości okołobiegunowe strefa wysokiego ciśnienia
10 2 10
2010-01-17T15:04:41+01:00