Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T14:40:18+01:00
Po pierwsze nie zbaczac z drogi ktora mamy isc a ktora wskazal nam jezus np gdy wierni sa zoobiowiazani pojsc w niedziele do kosciola a oglaadam telewizje pozniej przychodza koledzy badz kolezanki nastepniie sa inne rozne przyjemnosci ktore nie pozwalaja isc nam do kosciola jest to droga wybrana przez nas samych jest to tak zwne sluchanie diabla ktory nami peta zla mozna unikac idac do kosciola wyspowiadajac sie regularni ze swoich grzechow przyjecie komuni sw nie sluchanie diabelskich czynnosci ktore tylko pogarszaja to


XD
2 4 2
2010-01-17T14:43:07+01:00
2010-01-17T14:49:59+01:00
Bronić sie przed złem mozna ;
chodząc do koscioła
spowiadac sie
przyjmowac cialo chrystusa
modlic sie
1 5 1