Zapisz podane liczby w notacji wykladniczej:
38*10 do potegi -4
0,06*10 do potegi -5
23,5*10 do potegi -11
0,8*10 do potegi -5

Zapisz w notacji wykładniczej
a) 465m-ile to mm?
465mm-ile to m?
b) 326kg-ile to g
326g-ile to kg?
c)13 km-ile to cm?
13cm-ile to km?
d)2400kg-ile to mg?
2400mg-ile to kg?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T18:19:53+02:00
38*10 do potegi -4 0,0038
0,06*10 do potegi -5 0,0000006
23,5*10 do potegi -11 0,000000000235
0,8*10 do potegi -5 0,000008

a) 465m-ile to mm? 465000mm=4,65*10⁵mm
465mm-ile to m? 465mm=0,465m= 4,65*10⁻²m
b) 326kg-ile to g 326kg=32600g=3,26*10⁴g
326g-ile to kg? 326g=3,26 kg
c)13 km-ile to cm? 13km=1300000cm=1,3*10⁶cm
13cm-ile to km? 13cm=0,00013km=1,3*10⁻⁴km
d)2400kg-ile to mg? 2400kg=2400000mg=2,4*10⁶mg
2400mg-ile to kg? 2400mg=2,4kg
1 5 1
2009-09-28T18:30:10+02:00
A) 0,0038
b) 0,0000006
c)0,000000000235
d)0,000008

a) 4,65*10⁻²m
b) 3,26 kg
c)1,3*10⁻⁴km
d)2,4kg
  • Użytkownik Zadane
2009-09-28T19:20:17+02:00
A) 0,0038 = 3,8*10⁻³
b) 0,0000006=6*10⁻⁷
c)0,000000000235=2,35*10⁻¹⁰
d)0,000008=8*10⁻⁶

a) 4,65*10⁻²m
b) 3,26 kg
c)1,3*10⁻⁴km
d)2,4kg