Odpowiedzi

2010-01-17T14:47:45+01:00
1) Módlmy sie za tych ktorzy nie znają jeszcze chrystusa jako swiatłosci swiata, aby wierzyli w niego i wiedzieli ze jest on w kazdym miejscy w ktorym sie najdujemy.
2) Módlmy sie za tych ktorzy głoszą inna nauke o chrystusie , aby uwierzyli w ta poprawną i nasladowali Boga.
98 4 98
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T14:52:37+01:00
1.Nasz Zbawicielu wejrzyj na tych, którzy jeszcze o tobie nie wiedzą lub nie chcą nawet wiedzieć.Oni myślą, że poradzą sobie w życiu bez Ciebie ale tylko Ty jedyny jesteś drogą prawdą i życiem.
2.Jezu Chryste wejrzyj na tych, którzy głoszą innym potrzebującym Dobrą Nowinę o zbawieniu.Wyproś im potrzebne łaski u Boga-Twego Ojca czcigodnego.Amen
14 3 14
2010-01-17T18:21:31+01:00
1)Jezu daj wiarę tym którzy jeszcze ciebie nie znają jako światłości świata. Niech dostrzegą w głębi swego serca promyk nadzieji że istniejesz i że spotkasz się z nimi w niebie.
2)Jezu dopomóż tym którzy głoszą twoją naukę. Niech mają siłę by pomagać innym zrozumieć że jesteś Synem Najwyższego i że pilnujesz ich w każdej chwili. Niech głoszą twoje słowo przez całe swoje życie.
14 5 14