Odpowiedzi

2010-01-17T15:00:22+01:00
32cm=3,2dm
15cm=1,5dm
45cm=4,5dm

V[objętość] = 3,2 * 1,5 * 4,5
V=21,6dm³

1litr=1dm³
21,6dm³=21,6 litra

skoro litr waży 0.8kg to 21,6litra będzie ważyć

21,6 * 0.8 = 17,28kg.
1 1 1
2010-01-17T15:02:53+01:00
V=15cm*32cm*45cm=21600cm³=21,6dm³
21,6dm³=21,6l=21,6kg

21,6kg*0,8kg=17,28kg

odp.:waży 17,28kg.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T15:03:13+01:00
V = 15cm* 45cm* 32cm = 21600cm3
1000cm3 = 1 dm3
21 600cm3 = 21.6 dm3
1 dm3 = 1 litr
21.6 = 21.6 litrów
21.6 * 0.8 = 17.28 kg
odp: ropa naftowa w tym karnistrze waży 17.28kg
1 1 1