Przetłumaczcie proszę mi ten dialog;))
Kate ; Hi Alex !
Alex ; Hi, Kate.Nice to meet you.
Kate ; I am fine thanks.What about you?
Alex ; Not bad.
Kate ; Alex, this is Pablo. He's from Spain.Pablo, this is Alex.
Alex ; hello, Pablo.How are you?
Pablo ; pleased to meet you too

3

Odpowiedzi

2009-09-28T18:13:56+02:00
Kate ; Cześć Alex !
Alex ; Cześć Kate. Wszystko dobrze.
Kate ; Tak dziekuje a ty?
Alex ; Nie najgorzej.
Kate ; Alex to jest Pablo. Jest z Hiszpani.Pablo, to jest Alex.
Alex ; Cześć, Pablo.jak sie czujesz?
Pablo ; Jestem zadowolony a ty?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T18:26:41+02:00
Kate ; Cześć Alex !
Alex ; Cześć, Kate. Miło cie poznać.
Kate ; Mi równierz. Jak u ciebie?
Alex ; Nie jest źle.
Kate ; Alex, to jest Pablo. On mieszka w Hiszpanii.Pablo, to jest Alex.
Alex ; Cześć, Pablo.Jak sie masz?
Pablo ; prosiłem o spotkanie
2009-09-28T19:30:18+02:00
Kate czesc alex
alex czesc kate miło mi cie widziec