Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T14:52:56+01:00
1.Od ósmej do drugiej.
2. O trzeciej
3. Od czwartej do szóstej
4. Wieczorem od siódmej do dziewiątej.
5. O w pół do dziesiątej
6. O dziesiątej.



Prosze. :) Mam nadzieje że moja odp jest najlepsza. :) Pozdro. :)
4 4 4
2010-01-17T16:26:32+01:00
1.Od do dwa zegarek
2.Wokółtrzy zegarek
3.Od cztery do sześć zegarek
4.Wieczorem, od do dziewiątki zegarka
5.Wokół w połowie przesiewają dziesięć
6.Wokół dziesięć szanuj godzinę
4 2 4