Mam napsać opis przyjaciela na nimiecki. potrzebuje pojedyńczych zdań taki jak
Moja przyjaciółka nazywa się Karolina Pawełoszek .
Ona lubi niebieski kolor.
Uwielbia słuchać muzyki i chodzić na spacery.
Karolina jest miła zabawana i wesoła.
Zawsze się dogadujemy . Bardzo proszę o pomoc! :)

3

Odpowiedzi

2010-01-17T14:57:17+01:00
Mein Freund nennt Caroline Pawełoszek. Sie mag die Farbe blau. Er liebt es, Musik zu hören und spazieren gehen. Caroline macht viel Spaß und optimistisch. Er hat immer kommuniziert.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-17T15:01:56+01:00
1)Mein Freund nennt Caroline Pawełoszek.
2)Sie mag die Farbe blau.
3)Sie liebt es, Musik zu hören und spazieren gehen.
4)Caroline macht viel Spaß und fröhlich.
5)Immer (dogadujemy) nie ma czegos takiego w j.niemieckim
2010-01-17T15:02:34+01:00
Meine Freundin heißt Karolina Pawełoszek.
Sie mag Blau Farbe.
Sie mag sehr Musik hören und Spazieren gehen.
Karolina ist nett, komisch und lustig.
Alles wir verstendigen uns.