Odpowiedzi

2010-01-17T15:04:17+01:00
Najbardziej zaludnione jest woj. Śląskie - 377 os./km2
Najmniej zaludnione jest woj. #podlaskie - 59 os./km2 oraz warmińsko-mazurskie - 59 os./km2.
Nie wiem dlaczego:) Mam nadzieję, że się przyda:)
Ps. Te dane są z 2007r., ale myślę, że są jeszcze aktualne:)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T15:08:08+01:00
Najwieksze zaludnienie jest na górnym slasku, bo tam jest silnie rozwinięty przemysł. najmniejsza gęstość zaludnienia jest na pojzierzu mazurskim bo jest yam duzo rezerwatów przyrody, parki narodowe, parki krajobrazowe. są tam tez duże jeziora, które łącznie zajmują aż ok. 10% powierzchni.
2 4 2