Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T15:00:41+01:00
Aby wszyscy mieszkańcy Ziemi mogli się ze sobą kontaktować bez konieczności kłopotliwego obliczania czasu

2010-01-17T15:02:57+01:00
Wymyślono go, by wszyscy mieszkańcy Ziemi mogli się z sobą kontaktować bez konieczności kłopotliwego obliczania czasu. System jest prosty: doba ma 86 400 sek.(24*60*60=86400). Podzielono ją na 1000 jednostek, od 0 do 999. Jedna jednostka czasu internetowego trwa 86,4 sekundy, czyli 1 minutę i 26,4 sek.
System ten, stworzony przez firmę Swatch jest już bardzo popularny na świecie . W Polsce, niestety, jeszcze nie.
1 4 1