Odpowiedzi

2009-09-28T18:21:11+02:00
Unia Brzeska - układ między Kościołem katolickim a Kościołem prawosławnym zawarty w 1596 roku na synodzie w Brześniu nad Bugiem.
42 4 42
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T18:21:22+02:00
Unia Brzeska-unia kościelna zawarta w 1595 roku miedzy częscią biskupów prawosławnych a Kościołem katolickim w Rzymie a ogłoszona w roku 1596 w synodzie w Brześciu.... tylko tyle udało mi sie napisac:) Powodzenia;)
12 4 12