Odpowiedzi

2010-01-17T15:01:59+01:00
Nie jest liczba 5, bo:

(x-5)²>0 <=>
x-5 ≠ 0
x ≠ 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T15:06:29+01:00
Musisz wyznaczyc dziedzine tej funkcji czyli
(x-5)²≠0 jesli kwadrat nie = sie 0 to i cala liczba
x-5≠0
czyli x≠5
rozwiazaniem nie jest liczba 5.
2010-01-17T15:08:38+01:00
(x - 5)²>0 = (-5 - 5)²>0 = -10²>o = 100>0
Podpinkt a) jest rozwiązaniem tej nierówności
(x - 5)²>0 = (0 - 5)²>0 = -5²>0 = 25>0
Podpunk b) też jest rozwiązaniem tej nierówności
(x - 5)²>0 = (5 - 5)²>0 = 0>0
Podpunkt d) ni jest rozwiązaniem tej nie równości, więc jest rozwiązaniem tego zadania.