Odpowiedzi

2009-09-28T18:16:30+02:00
Pierwszy sznur- 16 korali
drugi sznur- 14 korali
trzeci sznur- 10 korali
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T18:16:46+02:00
X- ilość korali na sznurze I
y- ilość korali na sznurze II
z- ilość korali na sznurze III

x+y+z=40
x+y=30
x=30-y
y+z=24
z=24-y

30-y + y + 24 - y =40
-y = -14
y=14
x=16
z=10
2009-09-28T18:17:06+02:00
X- ilość korali na sznurze I
y- ilość korali na sznurze II
z- ilość korali na sznurze III

x+y+z=40
x+y=30
y+z=24

x=30-y
z=24-y

30-y + y + 24 - y =40
-y = 40-30-24
-y=-14 / *(-1)
y=14
x=16
z=10

Na pierwszy jest 16, na drugim 14 a na trzecim sznurku 10 korali.