Odpowiedzi

2010-01-17T15:10:32+01:00
Zaufanie
szacunek do siebie
pożądanie
wzajemna miłość
nie byc o siebie zazdrosnymi
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T15:11:57+01:00
-słuchanie drugiej osoby,
-pomoc
-zrozumienie,
-wspólne zajęcia,
-prawdomówność,szczerość
-bliskość,
-miłe słowa,
-piękny uśmiech :) ,
-stanie w obronie, zawsze !,
-prawdziwa przyjaźń to początek miłości
2010-01-17T15:41:37+01:00
Zaufani, pomoc, zrozumienie, bliskość, szczerość,