Odpowiedzi

2010-01-17T15:07:23+01:00
W kosmosie jest jeszcze wiele głupich któyc myśla że w kosmosie można żyć.


Nie wiem czy to dobrze
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T15:10:13+01:00
Ja to tak rozumiem że kosmos to tak jakby planeta która oddziela ziemię od niego znajdują się one blisko siebie i właśnie w kosmosie żyje jeszce wielu głupców bo cały kosmos jest taki nikt tam nie chce się doksztzłacać itd a ziemia to przeciwieństwo kosmosu