Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T15:11:57+01:00
1. Można je zobojętnić zasadą (5 liter)
-kwasy

2. Reakcja zachodząca między jonami H+ i OH- (13 liter)
-zobojętnianie

3. Nazwa systematyczna soli kamiennej (2 słowa, pierwsze 7 liter, drugie 4 litery)
-chlorek sodu
4. Inaczej zobojętnianie.
-neutralizacja
28 4 28
2010-01-17T15:12:20+01:00
1. KWASY
2. ZOBOJĘTNIANIE (ale nie jestem tego pewna)
3. CHLOREK SODU
4. NEUTRALIZACJA
21 3 21
2010-01-17T16:07:58+01:00
1. Można je zobojętnić zasadą - KWASY
2. Reakcja zachodząca między jonami H+ i OH- - ZOBOJĘTNIANIE (lub ZOBOJĘTNIENIE)
3. Nazwa systematyczna soli kamiennej - CHLOREK SODU
4. Inaczej zobojętnianie - NEUTRALIZACJA

21 3 21