Oblicz
a) -9 + 5 + (-7) + (-8) +45 =

b)41 + (-35) + (-27)+ 70 - 6 =

c)(-4,1) + (-7,25) + 3,6 + 2,1 + 3,2 =

d) (- 1/2) + (-1/4) + (-2 3/8 )+ 6 5/16 + 8 =

e)(-2,25) + (-9,35) + 4,75 + ( -6,3) + (-12) + 10 =

f) 3 1/2 + 4/5 + (-7 7/10 )+ (-9 3/5) + 17 =

ten znak / - to do ułamka jak tam jest np - 1/2 to czyli jedna druga

3

Odpowiedzi

2010-01-17T15:13:38+01:00
A) -9 + 5 + (-7) + (-8) +45 = 26
b)41 + (-35) + (-27)+ 70 - 6 = 43
c)(-4,1) + (-7,25) + 3,6 + 2,1 + 3,2 = (-2,45)
d) (- 1/2) + (-1/4) + (-2 3/8 )+ 6 5/16 + 8 =11 3/16
e)(-2,25) + (-9,35) + 4,75 + ( -6,3) + (-12) + 10 = (-15,15)
f) 3 1/2 + 4/5 + (-7 7/10 )+ (-9 3/5) + 17 = 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T15:16:37+01:00
A) -9 + 5 + (-7) + (-8) +45 = 26

b)41 + (-35) + (-27)+ 70 - 6 = 43

c)(-4,1) + (-7,25) + 3,6 + 2,1 + 3,2 = -2,45

d) (- 1/2) + (-1/4) + (-2 3/8 )+ 6 5/16 + 8 = (-4/8) + (-2/8) + (-19/8) + 14 5/16 = (-25/8) + 14 5/16 = (-50/16) + 229/16 = 179/16 = 11 3/16

e)(-2,25) + (-9,35) + 4,75 + ( -6,3) + (-12) + 10 = -15,15

f) 3 1/2 + 4/5 + (-7 7/10 )+ (-9 3/5) + 17 = 3,5 + 0,8 + (-7,7) + (-9,6) + 17 = 4
1 5 1
2010-01-17T15:29:31+01:00
A) -4-7-8+45=24
b)41-35-27+70-6=
6-27+70-6=43
c)(-4,1)-7,25+3,6+2,1+3,2
-3,1+3,6+2,1+3,2=5,8
d)2,48/80-2,30/80=
18/80+6,5/16+8=
12/80+5+8=13,12/80

Tamtych nie umiem;))
a jak masz np. -2+(-3)= -2-3=-5 to bd tak,bo jak masz plus przed nawiasem i minus w nawiasie to bd minusxPPP