Odpowiedzi

2010-01-17T15:24:48+01:00
O czym chcesz tą bajkę ? To ci napiszę. Może być o Perle ?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T15:31:40+01:00
Dawno, dawno temu za siedmioma górami, za siedmioma morzami i lasami żyła sobie mądra sowa. Była najmądrzejsza w całym lesie. Bo w owakim mieszkała. Wszyscy lubili sowę. Przychodzili do niej po radę nawet w najbardziej błachej sprawie. Sowa była dumna ze swojej wiedzy i nadal ją pogłębiała czytając encyklopedie i wiersze. Lecz pewnego dnia zdarzyła się rzecz nieprawdopodobna. Do lasu przybył nowy mieszkaniec- żółw. Chwalił się, że jest najmądrzejszym zwierzęciem na świecie. Owy żółw rozwiązał jedno zadanie. Matematyczne. Takie, to by nawet prawy palec nogi człowieka sam rozwiązał. Mieszkańcy lasu zaczęli darzyć szczególną sympatią owego żółwia.Sowa była smutna, chodziła przygnębiona. Już nikt nie przychodził do niej po radę. Czasami radził jej sie żółw pokazując jej swoją wyższość. Sowa była coraz bardziej przygnębiona. Aż pewnego dnia zdecydowała się opuścić las. Znaleźć inne miejsce, w którym będzie potrzebna. Niestety wszystkie lasy i nawet parki przez które przelatywała miały swojego "najmądrzejszego". Sowa była juz na samym dnie rozpaczy. Po kilku tygodniach wędrówki przez świat znalazła jedno opustoszałe miejsce w drzewie na polu. Zrobiła sobie tam dziuplę i żyła w smutku. Pewnego dnia przyleciał zdyszany gołąb. Ten pocztowy. Wyjaśnił sowie co chwilę przerywając żeby złapać dech, że żółw sobie nie radzi i nikt juz go nie chce. Nie potrafio żadnego sporu rozwiązać. Jest dla leśnego społeczeństwa bezużyteczny. Sowa opuściła swoją dotychczasową dziuplę i wróciła do lasu pełnego swoich wiernych przyjaciół proszących ją o radę. No bo w końcu kto jest atrybutem Ateny - bogini mądrości?

Morał: I tak źle i tak niedobrze.