Odpowiedzi

2010-01-17T15:11:11+01:00
1. pieniędzy
2. ławce
3. Ala
4. Kasia,Zosia,Ania
5. wycieczkę
6. Tomek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T15:11:51+01:00
1.mi
2. podmiot ukryty - ona
3.Ala
4.Kasia, Zosia i Ania
5.ja
6.Tomek
2010-01-17T15:11:57+01:00
1). Brakuje MI pieniędzy. - podmiot w dopełnieniu
2). Usiadła na ławce. - podmiot domyślny (ona)
3). ALA czyta książkę.
4). KASIA, ZOSIA i ANIA wróciły ze szkoły. - podmiot szeregowy
5). Jadę na wycieczkę. - podmiot domyślny (ja)
6). TOMEK kupił rower.