Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T18:30:16+02:00
Dzień chłopaka dzisiaj mamy więc wierszyki układamy.
Jest nasz Robert ukochany przez dziewczyny uwielbiany.
Modne ciuchy zawsze nosi kocha sport i trawę kosić.
Swą postawą nas zadziwia,cała szkoła go podziwia.
1 5 1
2009-09-28T19:20:50+02:00
Oo.! np. taki sobie wYmyśliłamm:

GDYBY KSIĘŻYC UMIAŁ MÓWIĆ
TO BY WYZNAŁ MYŚLI SWE
I POWIEDZIAŁ CI ROBERCIE
ŻE JA BARDZO KOCHAM CIĘ

PS. zamiast "kocham cie" to moze byc "lubie cie" (zależy czy to twój kumpel czy chłopak:)

A i mówie ci od razu ze to nie jest z neta

PoZdroo ;)

___ ♥ ♥ ♥ ♥ ___________ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
____ ♥ xxxxxxxx♥ _____♥xxxxxxxxxx ♥
___ ♥ xxxxxxxxxxx♥ _♥xxxxxxxxxxxx ♥
___ ♥ xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx ♥
___ ♥ xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx ♥
____ ♥ xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx ♥
_____ ♥ xxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxx ♥
______ ♥ xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx ♥
_________ ♥ xxxxxxxxxxx xxxxx ♥
___________ ♥ xxx xxxxxxxxx ♥
_____________ ♥ xxxxxxxx ♥
______________ ♥ xxxxx ♥
_______________ ♥ xxx ♥
_______________♥ xx ♥
_______________♥ ♥
1 5 1