Odpowiedzi

2010-01-17T15:20:49+01:00
1) 2/ab=3/(3+6)
2/ab=3/9
2/ab=1/3
ab=6

2) 4,5/dc=7,2/(7,2+2,4)
4,5/dc=7,2/9,6
7,2dc=4,5*9,6
7,2dc=43,2
dc=6

3) 2/ef=3/(3+4+5)
2/ef=3/12
2/ef=1/4
ef=8
5 5 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T15:22:47+01:00
1. 6/3=x/2
x=4
|ab|=4+2=6
2. 2.4/7.2=x/4.5
x=1.5
|cd|=1.5+4.5=6
3. 12/x=3/2
x=8
|ef|=8
9 3 9
2010-01-17T17:47:19+01:00
2 / 3 = ab / (3+6)
ab = (3+6) * 2 / 3 = 9 * 2 / 3 = 6

4.5 / 7.2 = cd / (7.2 + 2.4)
cd = (7.2 + 2.4) * 4.5 / 7.2 = 9.6 * 4.5 / 7.2 = 96 * 4.5 / 72 = 6

2 / 3 = ef / (3 + 4 + 5)
ef = (3 + 4 + 5) * 2 / 3 = 12 * 2 / 3 = 24 / 3 = 8

3 5 3