Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T18:27:56+02:00
A) chemik - bada naturę i własności substancji, a zwłaszcza przemiany tych substancji, gdy się je ze sobą zmiesza.

b) laborant - pracownik pomocniczy w laboratorium
2009-09-28T19:30:50+02:00
A) chemik - bada naturę i własności substancji, przemiany tych substancji.
b)nauk. pracownik pomocniczy w laboratorium. 2. farm. niewykwalifikowany pomocnik aptekarski.