Odpowiedzi

2010-01-17T15:27:16+01:00
Ponieważ była to bitwa pomiędzy saracenami (muzułmaninami), a chrześcijanami i w razie przegranej religia muzułmańska mogła zająć zachodnią Europę, co mogło być kluczowe w późniejszych wydarzeniach.
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T15:27:52+01:00
Bitwa pod Wiedniem była bardzo ważna dla dziejów Europy z powodu klęski Turków .
Turcja nie podniosła się już po tym uderzeniu i przestała stanowić zagrożenie dla chrześcijańskiej Europy.
8 4 8
2010-01-17T15:28:25+01:00
Poniewarz powstrzymała marsz armi Tureckiej na Europe
5 2 5