Odpowiedzi

2010-01-17T15:29:55+01:00
Ocena niedostateczna- pała
ocena bardzo dobra- pięć
przerwa- pauza
szkoła- skul
lekcja- lesson
odpowiedź ustna - pytanka
sprawdzian- kartka
dyrektor- dyrek
zad. domowe - chatówa
toaleta- kibel
matematyka- mata,majza
3 1 3
2010-01-17T15:30:42+01:00
Ocena niedostateczna - pała, gała, kosa, gong, szmata
szkoła - sql, buda
lekcja - lejba
dyrektor - dyr, dyro, matrix
odpowiedź ustna - spowiedź:)
toaleta - kibel
zadanie domowe - domówka
matematyka - mata, majma

chyba wiecej nie wymysle xd
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T16:11:00+01:00
Ocena niedostateczna - pała, lufa
ocena bardzo dobra - piąteczka, piąta, five
przerwa - pauza, fajrant
szkoła - buda
lekcja- lesson, ostatnia godzina
odpowiedź ustna - odstrzał, pytanko
sprawdzian - kartka
dyrektor - dyro, dyrek, mistrz, guru
zadanie domowe - homework, domówka, chatówka
toaleta - wc, kibel
matematyka - matma, majfa
3 4 3