Odpowiedzi

2010-01-17T15:43:56+01:00
W piątek na f-w'ie po skończeniu zajęć poszłyśmy się przebrać.po przebraniu się poszłyśmy na polski.nagle Anka(tu wpisz jakieś imię ja tu dałem Anka)wyjęła z tylnej kieszeni telefon dotykowy! Był to telefon Kaśki(tu tez wpisz jakieś inne imię)!. Okazało się, że dziewczyny włożyły nie swoje spodnie!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T15:49:21+01:00
Raz wzielam chomika do szkoly. Chwalilam sie wszystkim jaki jest inteligentny i jak mnie slucha. Na przerwie wlozylam go do kaptura bluzy i kazalam spac, a sama wyciagnelam drugie sniadanie. Jadlam i gadalam z kumpelami i nagle... jak nie wrzasne! Moj nienazarty chomik chcial sie rzucic na banana, ktorego chwilowo nie jadlam i trzymalam tuz przy twarzy, ale zle wycelowal i dziobnal mnie w ucho. Kumpele w smiech a ja myslalam, ze sie rozplacze. Nie dosc ze bolalo mnie ucho, to jeszcze wyszlo na jaw, ze mam durnego chomika.