Odpowiedzi

2010-01-17T15:39:18+01:00
Statek płynący z Morza Północnego będzie płynął przez cieśniny: Skagerrak i Kattegat, Morze Bałtyckie, Zatokę Pomorską, następnie wpłynie do Zalewu Szczecińskiego, a potem do portu w Szczecinie.

Liczę na najjjj :)
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T15:42:32+01:00
Aby dopłynąc z Morza Północnego do portu w Szczecinie statek musi przepłynąć przez Skagerrak, Kattegat, następnie przez Cieśniny Duńskie, a następnie, wpłynowszy na Morze Bałtyckie, powinien kierować się południowy wschód, aż dopłynie do Zatoki Pomorskiej, Zalewu Szczecińskiego i potru w Szczecinie.
1 3 1