Odpowiedzi

2009-09-28T18:28:10+02:00
Użyłem Zosie jako przynęte.
Jasiu odcholował mój samochód
Karol dowiuzł mi bardzo ważną paczke na poczte
Dziśiaj wyłowiłem dużego marlina
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T18:28:13+02:00
Ryba złapała na przynętę.
Uszkodzony statek doholował do portu w Ustce.
Dzisiaj postaram się dowieść i udowodnić moją tezę. <- ma być dowieść a nie dowieźć , kolega wyżej ma źle :)
Marlin to ryba, która pływa zarówno na pełnym oceanie, jak i w pobliżu wybrzeży.

PROSZĘ :)
  • Użytkownik Zadane
2009-09-28T18:30:10+02:00
Zosia przynieś te robaki, ktore są przynętą.
Musimy doholować samochód do domu.
Mogła byś dowieść jeszcze kilka kwiatów ?
Dzisiaj na obiad będzie marlin z ziemniakami.