Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T15:56:50+01:00
Ludzie odrzucają prawdy wiary i przykazania boże z wielu powodów. Czasami przeżywają okres buntu i walki z Bogiem, niekiedy próbują wyznaczyć samemu granice. Jednak istnieją ludzie, którzy mają Bogu wiele do zarzucenia np. "Skoro Bóg jest to, dlaczego nie widzi jak cierpię?". Prawa boże wymagają od nas wiele poświęcenia, pracy nad sobą, ale za ich przestrzeganie czeka nas nagroda w niebie. Młodzież nie respektuje prawd wiary, bo są one niezgodne z ich wyobrażeniami. Myślą, że mogą zastąpić Boga, rówieśnikami, alkoholem czy papierosami. Niestety potem boleśnie się przekonują, że bez religii nie można normalnie funkcjonować.
Ważne jest, żeby nie odrzucać prawd wiary oraz przykazań. Dzięki temu wiemy co nam wolno, a co nie.
2010-01-17T15:59:24+01:00
Ludzie odrzucają prawdy wiary i przykazania boże myśląc,że robią dobrze. Odrzucają je przez wiele lat.Gdy ktoś z ich rodziny ma wypadek to zaczynają się modlić, nawracają się.