Odpowiedzi

2010-01-17T15:48:07+01:00
- ktoś, kto pilnuje czegoś, dozorca, strażnik
- przymykać powieki, zasłaniać oczy powiekami
- mężczyzna towarzyszący panu młodemu do ślubu
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-17T15:49:12+01:00
Drużba – dodatek do Gazety Gdańskiej
Drużba (Best Men) – film
Drużba – miasto na Ukrainie
Drużba - osiedle typu miejskiego na Ukrainie
Drużba - osiedle typu miejskiego na Ukrainie
Drużba - osiedle typu miejskiego na Ukrainie
Drużba (Drujba) – dawna nazwa miasta Pitnak w Uzbekistanie
Drużba (dawniej Alembork) – wieś w obwodzie kaliningradzkim
Drużba – rosyjska nazwa rurociągu Przyjaźń.



mrużyć- przymykać


struża nie wyjasnialne bo nie ma takiego slowa !
1 5 1
2010-01-17T15:56:18+01:00
1. Ktoś pilnuje.
2. Mrużyć oko
3. Męszczyzna towaszący Panu młodemu na ślubie.


POZDRAWIAM ;]
1 1 1