Odpowiedzi

2010-01-17T15:50:26+01:00
M.troje drzwi
D.trojga drzwi
C.trojgu drzwiom
B.troje drzwi
N. trojgiem drzwi
Msc.trojgu drzwiach
W.troje drzwi!
Chyba w miare dobre.Wystawczy tylko chęci
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T15:51:22+01:00
M. troje drzwi
D. trojga drzwi
C. trojgu drzwiom
B. troje drzwi
N. trojgiem drzwi
Msc. trojgu drzwiach
W. troje drzwi

Myślę, że pomogłam ;)
19 4 19
2010-01-17T16:00:18+01:00
M.troje drzwi
D.trojga drzwi
C.trójdze drzwi
B.trojga drzwi
N.trojgiem drwi
Msc.trojgu drzwi
W.troje drzwi
9 3 9