Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T16:10:22+01:00
Stanisław Moniuszko- Straszny dwór kino
Juliusz Słowacki- Balladyna muzeum
Pablo Picasso - Panny z Awinionu
Fryderyk Chopin- Pianista opera
Roman Polański- koncert e-moll teatr
2010-01-17T16:21:50+01:00
Pablo Picasso-Panny z Awinonu filharmonia
Fryderyk Chopin-Koncert e-moll teatr
Juliusz Słowacki-Balladyna muzeum
Stanisław Moniuszko-Straszny dwór
Roman Polański-Pianista opera
2 5 2