Pierwsza lekcja rozpoczyna sie o 8:15.przerwy po 4 i 5 lekcji trwają po 20 minut,natomiast wszystkie inne są po 10 minut.Robert w poniedzialek ma 5 lekcji.kazda trwa 45 minut,o ktorej godzinie skonczy zajecia? prosze po kolei pokazac jak to wyliczyc.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T15:59:18+01:00
1. 8.15-9.00
10min przerwy
2. 9.10-9.55
10min przerwy
3. 10.05-10.50
10min przerwy
4. 11.00-11.45
20min przerwy
5. 12.05-12.50
DO DOMU


Czyli skończy zajęcia o 12.50
2 4 2
2010-01-17T16:02:12+01:00
Pierwsza lekcja trwa 45 min + przerwa 10 min
druga i trzecia to samo
czwarta trwa 45min + przerwa 20min
a piąta trwa 45 min
to wszystko dodajesz i wychodzi 12:50

8:15+45min+10min+45min+10min+45min+10min+45min+20min+45min=12:50

Odp. Skończy zajęcia o 12:50
1 5 1
2010-01-17T16:03:51+01:00
8¹⁵+⁴⁵= 9¹⁰ Pierwsza lekcja + przerwa (10min)
9¹⁰+⁴⁵=10⁰⁵ Druga lekcja + przerwa (10min)
10⁰⁵+⁴⁵=11⁰⁰ Trzecia lekcja + przerwa (10min)
11⁰⁰+⁴⁵=12⁰⁵ Czwarta lekcja + przerwa (20min)
12⁰⁵+⁴⁵=12⁵0 Piąta lekcja Koniec

Odp: Skończy zajęcia o 12⁵0.

Proszę o najlepszą odpowiedź.

1 1 1