Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T16:02:57+01:00
3,5cm razy 3 = 10,5cm
2,5cm razy 3 = 7,5cm :)
2010-01-17T16:03:13+01:00
Pole trójkąta = a * h / 2
a reszta to latwizna (obliczyc) :)

a- bok trojakta
h - wysokos trojkata
pomnoz to i podziel przez 2
2010-01-17T19:14:05+01:00
H w tym trójkącie = 1,76cm
Ptrójkąta = a*h/2
Ptrójkąta = 3,5*1,76/2= 3,08cm2

h w tym trójkącie = 1,26cm
Ptrójkąta = a*h/2
Ptrójkąta = 2,5*1,26/2= 1,575cm2