Przetłumaczcie ten dialog;))))) proszę szybko!


Parent
Good morning.I'm looking for Mrs Evans.
head teacher
I'm Sarah Evans.Pleased to meet you.
Parent
Pleased to meet you too, Mrs Evans. I'm Neil Carr Jake Carr's father.
Head teacher
Please call me Sarah.Mr Carr, this is Tara Hawkins.She's the school secretary. Tara , this is Mr Carr Jake's father.
School secretary
Pleased to meet you , Mr Carr . Would you like a coffee?
Parent
Yes, please. That's very king of you...

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T18:38:59+02:00
RODZIC : Dzieńdobry, szukam pani Evans.
DYREKTOR : Ja jestem Sarah Evans.Miło pana poznać.
RODZIC : Mnie również,pani Evans. Jestem Neil Carr - ojciec Jake Carr
DYREKTOR : Proszę mi mówić Sarah. Panie Carr to jest Tara - szkolna sekretarka.Tara - to jest pan Carr ojciec Jake'a.
SZKOLNA SEKRETARKA : Miło pana poznać,panie Carr.Napiłby by się pan kawy ?
RODZIC: Tak,poproszę.To bardzo miło z pani strony.

PROSZĘ :)
2009-09-28T19:30:09+02:00
Rodzic
Dzień dobry. Szukam pani Evans.
dyrektoror szkoły
Jestem Sarah Evans.Miło cie poznać.
rodzic
Mnie również miło panią poznać , pani Evans. Jestem ojcem Neil Carr ,Jake Carr's.
Nauczyciel Head
Zadzwoń do mnie Sara. Pan Carr, to Tara Hawkins.Sekretarka szkoły. Tara, to ojciec pan Carr Jake's.
Sekretarz szkoły
Miło cię poznać, panie Carr. Chcesz pan kawy?
rodzic
Tak, proszę. To bardzo miło z twojej strony ...
2009-09-28T19:52:02+02:00
Rodzic
Dzień dobry. Szukam pani Evans.
Dyrektor szkoły
Jestem Sarah Evans. Miło mi poznać.
Rodzic
Również mi miło poznać, pani Evans. Jestem ojcem Neil Carr Jake Carr's.
Dyrektor szkoły
Proszę mówić mi Sarah. Mr Carr, to Tara Hawkins. Jest sekretarką szkoły. Tara, to ojciec pana Carr Jake's.
Sekretarka szkoły
Miło cię poznać, panie Carr. Czy chciałby pan kawy?
Rodzic
Tak, proszę. Bardzo miło z pani strony...