Odpowiedzi

2010-01-17T16:13:43+01:00
Po pierwsze: Nie wypływaj za daleko
Po drugie : Słuchaj ratownika
Po trzecie : Nie skacz z mostu na główkę
Po czwarte : Pływaj tylko tam , gdzie jest to dozwolone
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T16:15:40+01:00
1. Nie wchodź do wody za głęboko.
2. Kąp się tylko pod nadzorem ratownika, rodzica lub opiekuna.
3. Pływać tylko w miejscach wyznaczonych do tego.
4. Unikać kąpieli w wodzi nieznanej.
5. Nie odpływać za daleko od brzegu.