Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T04:56:15+01:00
7x-13=8
7x=8+13
x=21/7
x=3
sprawdzenie: 7*3-13=8


3x-4=4x
3x-4x=4
-x=4/-1
x=-4
sprawdzenie: 3*(-4)-4*(-4)=4
-12+16=4
3x+9=-3x+9
3x+3x=9-9
6x=0
x=0
sprawdzenie: 6*0=0

-27x+1=2x+59
-27x-2x=59-1
-29x=58/(-29)
x=-2
sprawdzenie: -29*(-2) =58

45x-19=19x-45
45x-19x=-45+19
26x=-26/ 26
x=-1
sprawdzenie: 26*(-1)=-26


82x-9=-18x+1
82x+18x=1+9
100x=10/100
x=0,1
sprawdzenie: 100*0,1=10

mam nadzieję, że chodziło o to.



2010-01-18T09:21:48+01:00
7x-13=8
7x=13+8
7x=21/:7
x=3
spr:
7 . 3 -13 =8


3x-4=4x
3x-4x=4
-x=4/:(-1)
x=4


3x+9=-3x+9
6x=9-9
6x=0

-27x+1=2x+59
-27x-2x=59-1
-29x=58/:(-29)
x=-2

45x-19=19x-5
45x-19x=-45+19
26x=-26/:26
x=-1

82x-9=-18x+1
82x+18x=9+1
100x=10/:100
x=0,1