Odpowiedzi

2010-01-17T16:13:56+01:00
Energie słoneczna otrzymujemy przez wylapywanie promieni cieplnych (slonecznych) za pomocą specjalnych urządzeń. Zaletami tej energi jest to że jest ona nieskończona, moze byc wykorzystywana w każdym celu oraz daje ciepło i światło
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T16:23:58+01:00
Energia słoneczna jest efektem działania promieniowania słonecznego. Energia dociera do zewnętrznej warstwy atmosfery, a jej część ulega odbiciu lub jest pochłaniana przez atmosferę.
Można ja uzyskać poprzez zastoswanie kolektorów słonecznych lub w elektrowniach.

zalety:
- odnawialne źródło energii
- nie powoduje zanieczyszczen
- brak emisji gazów cieplarnianych