Odpowiedzi

2010-01-17T16:22:15+01:00
1.
-miły
-sympatyszny
-asertywny
-lojalny
-odważny
2.Ślubuje ci miłość,wierność,uczciwość oraz ,że nie opuszcze cie do końca
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T16:30:34+01:00
1. Mój przyszły mąż powinien być opiekuńczy, wierny oraz pracowity. Musi umieć traktować kobietę z odpowiednim szacunkiem, doceniać jej ciężką pracę w domu jak i poza nim. Musi być kochany i mieć dobre serce, ale także stanowczy w sytuacjach tego wymagających. Powinien umieć pocieszyć, oraz wesprzeć w trudnych chwilach. Zawsze starać się czynić jak najlepiej dla rodziny.
2. Kochanie, ofiaruję Ci moją miłość, wierność i oddanie na wieki. Obiecuję Ci być dobrą żoną i matką. Zawsze będę wspierać Cię i nie opuszczę, bez względu na wszystko co przyniesie nam los. Będę żyć tylko dla Ciebie i szukać Cię, gdy zgubisz moje spojrzenie.
3 5 3