Odpowiedzi

2010-01-17T16:30:59+01:00
Po=2πr²
a)
Po=2π7²
P=2π49
Po=98π
b)
r=22:2
r=11
Po=2π11²
Po=2π121
Po=242π



Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T16:31:28+01:00
A) P=3,14*7 do kwadr =3,14*49=153,86
L=2*3,14*7=43,96

b) P=3,14*11 do kwadr=379,94
L=2*3,14*11=69,08
2010-01-17T16:33:12+01:00
A ) o promieniu 7 cm

L= 2πr
L= 2×7π
L= 14π cm

P= πr²
p= 49π cm²

b) o średnicy 22 cm .
r= 11 cm

L= 2πr
L= 22π

P= πr²
P= 121π cm²