Odpowiedzi

2010-01-17T16:34:56+01:00
Dzięki wodzie na Ziemi mogło powstać zycie. Wodę pijemy, myjemy się w niej, podlewamy rośliny,itp. Bez wody nie ma życia.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T16:37:39+01:00
Woda jest potrzebna do życia. Wszystkie organizmy potrzebują wody do funkcjonowania. Jednym z najważniejszych przykładów są rośliny. Potrzebują wody do procesu fotosyntezy. Gdyby nie było wody, nie istniałyby też rośliny, które są pierwszym ogniwem łańcuchu pokarmowym. W tym przypadku żadne inne stworzenia (razem z człowiekiem) by nie istniały.
1 5 1